05 April 2008

BATCH 02/03


ni lah gambar time graduation day kat MRSK k.terengganu dulu... kat maner gambor aku pun aku dok tahu... kecik sangat............
ni lah hari paling best time sekolah dulu... kater orang hari bersejarah lah.... tapi sebenarnyer tak membawa makne yang besar pon...
tapi bolehlah daripada tak ader lansung...
yang paling best skali hari tu biler mama dgn papa tengok aku naik pentas ambik sijil graduasi... memang lah graduasi kat sekolah tak penting macam kat universiti... tapi orang kater ... tu lah permulaan sebelum aku masuk ke alam universiti...
buat kawan kawan seperjuagan... sepemontengan.... sekedendaan... dan macam ser... ser lagi... aku rindu time kiter samer samer belajar kat sekolah ni dulu... kenangan 2 tahun kat sini tak kan aku luper sampai biler biler.... buat semua ahli dorm talhah... jangan main hoki dalam dorm... nanti kene dende dgn saidi mude...
buat all my best teachers.......especially miss azwani... miss mas... miss iza sharizana.... miss nora... mr nik fadzil... mr asri... mr kamaruzzaman.... thanx for everything....

No comments: