30 January 2008

[a][k][u] [j][a][h][a][t]

2 test finish already....2 still remaining....... letih siot... malas lah nok bacer... banyak nak mapus... tak sabar nak balik.... aku memang really2 tak larat... bukan menipu atau berdusta... tapi it real lah weii..... ingat aku suker cakap tipu ker... bukan macam mat yie... tipu mak guard.... tapi last2 aku jugak yang gaduh dgn guard tu.... aku pantang orang main tuduh2 ni.... apersal jauh lari dari topik asal ni..... ni lah akibat kalau banyak masalah....tension....mereng dah kapaler hotak aku ni..... bising lah budak2 ni..... bacer fster pun kecoh.... dah lah awek2 fakulti dier tu buruk2 blaker..... AWEK FAKULTI PENDIDIKAN TEKNIKAL BATCH 07/08 UTHM BURUK BURUK..... HUDOH HUDOH SAMUE NYER........... umai the great hudoh... tapi ader jugok budok gemuk giler bayang kat dier..... mentel aper budok gemuk ni............ aper aku mengurat ni.... mengarut lah shin chan..... kater mamanyer...... k lah nok try bacer buku dulu... kalu malas aku tidor jer.
k bye.... luv u my sweetheart...................

No comments: