25 January 2008

>>>FUTSAL<<<


ni gambar time main futsal hari tu
aku ni kaki bangku... tak pandai main
just nak bagi peluh jer
tapi dapat lah jugak score 1 gol... he3

aku ni mmg tak pandai main bola or futsal ni
the real kaki bangku...
sebenarnyer aku malu giler nak main
tapi atas paksaan budak2 rumah ni
aku pegi lah jugak
kerna terpaksa lah ni... he3


aku memang dah lamer giler tak main bola
last skali time form 2
malam tu letih mcm kene kejar dgn babi hutan
tak pernah aku raser letih mcm tu

tapi best jugak...
biar budak2 ni tahu
bataper bangkunyer kaki aku ni
kalau tak, diorang tak percayer
yang aku ni tak pandai main bola...

pecah rahsie aku yang tak pandai main bola ni
nak buat mcm maner
aku memang tak tahu main
tengok bola tahu lah...

tapi sekurang kurangyer
bleh jugak aku exercise skit
aku ni pemalas yang amat sebenarnyer
yang aku rajin.....
just TIDO..... kuang3






No comments: