18 January 2008

my 1st time

for the 1st time aku main blog ni, aku nak lah jgk introduce pasal diri aku ni. name aku mohd faiz b mat nasir, tp ade org panggil aku abang, adik, paeh, paiez n mcm2 gelaran lah... aku ni asal dr terengganu, tempat aku di lahirkan.... nak jdkan ceriter aku lahir tanggal 12 julai 1986 kat rumah aku pkol 0702... pasal hobi ni malas nok criter coz hobi aku ikut mood.... kadang2 nak jadi mat rempit... kadang2 nak jadi mat trek... kadang2 nak jadi rosyam nor... hish x paham aku dgn jiwe rage aku ni...bodoh jgk aku ni... tapi yang org perlu tahu pasal aku ialah aku ni seorang budak yang amat malas...... pasal education plk, dulu sek rendah kat kg aku jer sk bkt payong then aku pindah coz ader sebab tertentu... aku pindah kat sk tasek.... masuk sekolah menengah aku sek kat sek budak2 nakal smk tun telanai., tapi bukan aku ( lagu krispatih) yang nakal tau, aku ni baik yang teramat.... habis jer PMR dapat pulak masuk MRSM.... sedih giler pasal kene duduk kat asrama... tension siot... macam duk dalam penjare.... habis SPM aku sambung lagi kat kolej matrikulasi kedah.... kat pekan koboi tu... nothing there... tengok mek siam jer lah aku... x de hiburan langsung... lepas tu terpinggir pulok kat UTHM ni... dah lah jauh dari bandar... mmg nasib aku untuk jadi budak kampung... terimer jer lah... lagi pasal diri aku.... kalu nak tahu banyak2.. meh sini jumper aku.... biar aku ceriter sampai korang x larat nak dengar.... he3

No comments: