21 February 2008

no_COMMENT

topic kite hari ni is about friendship…. persahabatan yang macam maner sebenarnyer yang real. coz sekarang ni ramai sgt yang ambik kesempatan….. berkawan untuk dapatkan something that they interest. we knowlah kan kalau dah namer kawan… memang lah kene saling membantu…. tapi kater orang jangan lah sampai keterlaluan sangat…….. terang lagi tersuluh nak ambik kesempatan…. tapi aku tak kisoh sgt sebab aku ni tak berharte… tak dop saper yang nok menumpang kesenangan aku sebab aku ni susoh already…. kalau nak tumpang susoh bleh lah….. maner ader orang atas muker bumi ni yang nok susoh….. bukan lah kiter nok kawan yang sanggup berkorban nyawe untuk kiter…. tapi biarlah ader sedikit raser simpati dan kesian…….. baru lah masing masing raser dihargai….. bukan ajak masuk kubur skali pun…. entoh lah…. bukan senang nok menilai manusie zaman sekarang ni…. semue homosepians tapi berciri berbeza….. rambut samer hitam tapi hati lain lain….. hitam ker? ramai yang rambut kaler2 tu aper kes…. nok jadi orang putih sgt lah tu…. ingat sikit…. orang barat tu lah yang jajah tanah melayu dulu…. mereke jgk yang buatkan umat islam serate dunie di himpit rase simpati dengan peristiwe yang ngeri kat Iraq tu……… ish masuk topic lain doh ni…… sambung balik…… tapi tu lah reality sekarang…. manusia hidup untuk kemewahan tanpe pikir perasaan teman sendiri….. teman sejati….. wujud lagi ker kat dunie sekarang ni……….. kalau ader pun,,,,, susoh nok jumper………… tapi kiter kene ingat…. segaler bende yang dibuat ader baik buruk nyer…. ader balasannyer….. makan jadi kenyang….berlari jadi letih…..hump….. sukar untuk ku menjelaskan nyer…………….. aku bukan nak buat pandai sebab aku tahu aku ni lansung dop pandai..sekadar nok ingatkan diri sendiri untuk hargai kawan sendiri susoh senang bukan ukuran.... hok paling penting..... hormat orang lain..... tapi kalau orang dok hormat aku.... mapuh gi lah.... takdop maser aku nok hormat dier.... aperkes.... saper dier nok eksyen dengan aku.... life is about respectlah..... aku peduli aper......fuck amerika
akhir kater.... hargailah orang disekeliling anda....

true friends give da best for each other

No comments: