18 March 2008

aku dan 20

1. Sangatlah pemalas tahap dewa dewi.. kadang kadang rele berlapor sebab malas nok makan nasik…
2. Emosi dop menentu… kejap ok… kejap ko
3. Hobi dop pernoh nok tetap… beruboh mengikut maser, keadaan, mood, keuwangan……
4. Kedekut…. Nok makan pun berkire time kat uthm jer… kalau kat rumoh… pantang ader duit… mesti habis buat belanje
5. Mudoh merajuk… tapi untuk orang orang tertentu jer lah… terutame dgn orang yang ku sayang…
6. Cepat maroh… mengalohkan popuan tengoh period mahupun ibu mengandung.
7. Suker mengate orang tapi dok suker di kate orang…. p/s… aku punyer suker ah… apehal nok menyibuk ni… tampor kan…
8. Suker cari pasal dengan orang berlagok dan sombong…. Aku punyer berlagok dok tahu lagi…
9. Penyayang…. Kalau dop percaye… tanyer syed faris haikal (anok sedare aku.. umur 8 bulan)
10. Suker makan nasik lauk budu… he3…
11. Dop pandai… tapi berlagok pandai… nok cover malu sebenornyer
12. Dop suker pergi klinik even aku jatuh motor depan pintu klinik… bukan takut… tapi dok suker kene enject (kater ikhwan hazim… cucu sulong papa ku)..
13. Tersangatlah minat tengok race motor haram even aku ni bukan mat rempit….
14. Degil dan keras kepale yang amat… susoh nok dengor cakap orang… I,m never make any mistake… tapi tu kater aku…. Saloh tetap saloh… tapi untuk mengakuinyer…. Susoh skit kot.(abang aku selalu kater… “mung tu luoran je nampok lembut sikit.. tapi hati keras nok mapuh”
15. Suker berahsie pasal bende bende yang personal… biar aku tanggung sendiri masalah aku ni.. emosional lah pulok.
16. Dop makan telur kuning… dop suker lah.. hanyir…
17. Kalau kat rumoh… tido pukul 10 malam… bangun pukul 12 malam… lepas tu merayap rayap… dok tido sampai pagi
18. Suker minum air batu (ais lah… bukannyer air letok batu.. bodoh btul lah… dok kan aku minum air tu… takdak akai ka?) dop kire siang malam… panas hujan…
19. suker buat orang maroh
20. berlagok nok pakai kerete besor.. tapi tak dop duit… tumpang krete orang jer lah…

No comments: