24 March 2008

environMENTAL engineering

very the MENTAL lah subjek ni… mencabar minda lagi meransang syawat… eh..eh..eh.. bukan meransang kadar ketensionan aku yang hampir mencecah tahap maximous doh ni… that kind of thing yang buat aku naik angin dop tentu pasal…. Nok maroh dop pasal –pasal.. bukan saloh aku… memang sifat azali manusia…. Cepat maroh biler ader masaloh…
kalaulah aku pandai… kan senang.. dop payoh study … ni doh lah dop brape pandai… malas yang amat pulok tu.. hish… final 3 minggu je lagi.. tapi aku dop tahu satu bende pun lagi… semakin dekat aku dengan cita-cita aku, semakin berat halangan menimpe…
bukan aku menyalahkan takdir… aku hanye meyalahkan diri sendiri yang dop pernoh sedor yang semua yang indah tu bukan semua hadir dengan harapan semate mate…. Perlu ader usehe yang very the kuat… tapi yang aku tahu… just berangan angan time nok tido malam… penuh dengan harapan tanpe useha utk dapat ape yang aku nok…
pemalas betul anok mat nasir ni… wak malu pa je dapat anok malas macam aku ni… duhai ayah bonda… ampunilah anakmu yang pemalas ni…..

No comments: