18 March 2008

paeiz was spoken

hari ni aku bangun dengan raser kemengantukkan yang amat sangat... di semua sebab doyeh dengan mat yie... duk mengumpat pepagi bute... nok tido pun dok senang.. tapi its ok.. dengan mate yang rabok meroh menyale macam hantu rayer.. aku menyusuri jalan raya yang penuh sesak menuju ker kelas traffic ku. 2842 6725 6335 6152.. no top up akak aku hantor time aku sedang menulis blog ni... tak dop duit nok top up sendiri.. mitok belas kasihan orang je lah.. bersambung.. ingatkan aku lah orang paling last sampat... rupe rupe nyer puan guru pun still dop sampai lagi.. biase lah tu. sepanjang dalam kelas.. keboringan menjelma secara tiba2 bila puan guru membuka komputer ribanya... kelabu mata tengok nota kuliah... ku tahan dengan penuh rase seksa sehinggalah tamat kelas. namun ia belum berakhir.. perjalanan harus diteruskan... aku menuju ke makmal lukisan dengan hati yang luluh hancur oleh kerana aku tak siapkan projek aku... ku cekalkan jua... nasib hari ni seperti ingin menyebelahiku.. berjaya menipu tuan guru walaupun tu keje yang minggu lepas.. sesi berdebat dengan 3 dara pingitan pun bermula.. tu lah amalan murni yang dapat aku jalani.. mengata dan mengutuk makhluk2 di depan atau pun di belakang mate ku. malas doh aku nok taip nii cerita tamat di sini sajer... habis................

No comments: