25 March 2008

pagi yang gelap

Hari ni aku bangun awal tu… pukul 4 pagi.. (sebulan sekali je gini) biase nye pukul 10 baru bangun… kelas pukul 8 pagi? Luperkan semue tu. He3… bangun tido tengok matyie dop tido lagi.. nok mampus aper budok ni.. dok reti tido malam… bukok laptop oldscholl aku ni.. and main internet… time pepagi bute time manusie tido terbongkang ni baru dapat wireless… so kepade penggune wireless sekalian, jangan tido time ni… line clear habis… wa cakap sama lu…

Buat kopi ( air kegemaran ku sebab muroh, he3).. termenung, merenung, tercangkong dpn laptop… tut tut ..MAINTENANCE 5AM TO 7AM… huargh…. Tak per… sabor… tunggu je lah… rilex sambil merenung maser depan.. tiber2 ALLAHUAKBAR… ALLAHUAKBAR… azan subuh rupenyer… gi semayang dulu… menyembah Allah yang Esa MAHA BERKUASA.

Pukul 7 doh ni…bakpe dok leh lagi ni… natang ngoh nipu aku… babi betul ( makanan kegemaran cristine).. tunggu kejap lagi… ok berjaye akhirnye…. Internet dapat doh… tapi dok tahu nok bukok naper pulok… bengong doh aku ni…

Budok budok!!!!! Bangun g kelas…. Dekat pukul 8 pagi doh ni… macam biase adik aku (hapies master hitam) tu yang paling keras kepale skali… dok bangung starang baroh… nok kene maroh ni… tapi dok leh…. Sebab aku sendiri pun tak mboh gi kelas hari ni… pening kepaler siot..

Woit jalil… mung ni ape penyakit… bangun tido tanyer hujan ker dok… maner ader hujan…. Hantuk kpaler kat dinding baru tahu… doh lah tu… siap nyanyi2 lagi tu… mung ingat suare mung sedap sangat ker hah? Maroh ni… he3

aik, air kopi aku dop habis lagi... dok ingat nok minum takdi... kepaler kalu bengong gini lah... wak bende serbe dok kene...


No comments: