29 March 2008

tidur>>>

Tido atau dalam bahase org putih (penjajah) di panggil sleep…merupakan suatu perbuatan yang very the best wa cakap sama lu… letok pale atas bantal…pejam mate… lepas tu zzzzz.. tapi aku lain skit…. Susoh nok tido…(out of topic) tido akan lebih bermakne jike di iringi dengan lelehan air liur… tu di luar kawalan… name pun tido… mane sedor… bodoh… kalau sedor dok name tido lah pulok… bengong.. hok tu pun dok tahu… tido sampailah puas… atau menerime gangguan dari anasir luor… contohnye mat yie… suker kacau aku time aku tido….

Kedudukan time tido… banyok… malas nok crite… hok comel ader… hok hudoh pun ader… ikut keselesaan…. Eiii.. malas ah nok crite… bahaye.. 18sg ni.. ader ok hok 18sx sebab tido nampok “dwehghdb” pelbagai saiz.. bentuk.. dan warne… aku suke warne kuning dgn meroh… sebab comel… ape warne kegemaran adik adik… macam macam aznil… bende ni.. aku dok paham doh naper hok aku tulis ni…

Kadang kale tido juge dapat menjimatkan duit… kalu tido… kite dok makan… saper makan time tido… tunjuk ke aku.. biar aku tumbuk perut dier dengan kadar yang cukup kuat… bodoh… makan time tido… antara bukti yang menguatkan fakta aku ni adalah

1. Tido kat hostel adelah percume… dok kene bayor (yuran tu of couse lah)

2. Tido jimat bil elektrik… sebab tutup lampu

3. Tido jimat duit makan

4. Tido jimat duit minyok

5. Tido jimat kredit h’set

6. Tido jimat bil air

7. Hapal ni sebab dok kuor final exam

Kalau tidokan,… bleh jimat tenage… padahal pemalas… saper kate aku pemalas… aku rajin wat? Rajin tido… tu kan keje jugok namer nyer… perkare paling dok best time tido ialah raser nok kencing… malas nok bangun… tahan stakat termampu… dok tahan sangat… baru bangun… pastu kecing sambil paler rase pening + maroh… sebab dok puas lagi tido… kacau btul lah…

Walaubagaimanepun… terpulang kepade pendirian masing2 untuk menikmati tido itu…

No comments: