29 April 2008

2 hari doh aku tido merempat di rumah sendiri... masuk bilik tu.. masuk bilik ni... tido kat sane.. tido kat sini.. want to know why? sebab kipas dalam bilik aku rosak... jahanam... babi betul lah... doh lah rumoh aku ni 24 jam panas... raser macam duduk dalam oven pon ader... tapi tu lah hakikat yang mesti aku tanggung ni.... 2 hari ni... bangun tido bukan lap air liur basi... tapi lap peluh yang bercucuran... bangun tdo pon awal... sebab x tahan panas.. he3...
pasal final pulok... esok paper last.... aku tak dop mood lansung nok study... malas yang teramat sangat... nota pon tak dok... tengok lah macam maner... kalau raser rajin aku bacer lah... kalau tidok... aku menidurkan diriku jer lah.... kenaper lah hidup aku serumit ni... dok pernoh habis dengan satu satu masaloh... belum habis satu masaloh... masaloh lain pulok yang timbul.. ni ker dugaan hidup... entoh lah... aku hanyer perlu bersabor....

No comments: