02 April 2008

hargai mase anda

telah di takdirkan oleh yang Maha Esa yang masa yang berlalu never ever came back.... semue orang tahu tu... sajer jer nok kabo... dok kan nok maroh kot... barani mung maroh aku ek.. nok kene penampor ke hah?.... bukang aku nok wi nasihak... tapi nok remind diri sendiri untuk menghargai maser yang ader..... jangan jadi macam noraini... rosmariana awang.... atau marina.... mari kelas sekadar untuk bersembang saje.... buang maser dan tenage... zahir dan batin........
ni lah minoh kepoh dalam kelas.... malas aku buang maser aku cerite pasal 3 orang ni...bukan ader pekdoh pung... he3......
cikgu kater maser itu emas... yer ker... kalau dok bakper orang dok curi maser lepas tu jual.... ini menunjukkan bahawe maser itu bukang emas.... namer jer cikgu tapi xxxxxx dok tahu nok beza mase dengan emas... hampeh betul....
woi bodoh... tu perumpamaan je lah.... mung lagi bodoh... sedak jer kater aku bodoh.... saper yang bodoh sebenornyer ni? hump... dok sure.... aku dok bodoh... tapi dok waper nok pandai... dengan kater lain... pandai jugok lah sikit sikit... puji diri sendiri nampok....
so kesimpulannyer......... aku sakit hati sebab maser cuti aku untuk 2 bulan telah diganggu gugat oleh bende yang dok sepatutnyer student buat time cuti............... huargh........... aku dok puas hati!!!!!!!!

No comments: