26 April 2008

jikalau aku

Kalaulah aku….

1. 1.Jadi kaye yang amat.. duit bertimbun.. gune sampai mati pun tak habis.. semua yang aku nok mesti aku dapat.. coz duit yang terlampau banyak

2. 2.Pandai tersangat… dok perlu belajor… duk rilex sepanjang maser

3. 3.Buat segaler bende tanpe ader orang maroh or larang… dengan kater lain nyer.. “ikut suker hati aku lah”

4. 4.Kuat… gagah.. dan perkase… atromen pun takut dengan aku… baru gempak… cambest jer..

5. 5.Kacak.. hensem… tampan… bergayer…. Semua awexz… tergile gile kat aku… sampai ader yang terjun dari bangunan coz dok berjaye memiliki aku… dasyat tu

6. 6.Dapat makan yang best sepanjang maser… sebut ajer aper yang aku nok… tup tup.. kuor depan mater…. Bestnyer

7. 7.Dihormati… disegani… dan di sanyangi semua orang… fuyooh… I hope I can be that kind of person lah…. He3… tengok tu… dok habis2 berangan… tampor laju2 baru tahu…

8. 8.Kuat beribadat macam ustaz… mesti aman bahgie hidup aku… ni nok bangun suboh pun… susoh yang amat… mate macam kene sakit mater… dok leh nok bukok…

9. 9.Dapat anugerah dekan tiap2 sem… tanpe belajor… sebab pandai s angat (refer point no 2 )

10. 10.Hidup penuh dengan keENJOYan ……… nikmat nyer hidup…

Tapi boleh ker… macam mustahil jer… namer pun jika… hidup ni kalau banyok sangat perkataan JIKA… susah lah hidup ni. Orang yang hidup dengan perkataa jika ni… adelah orang yang hidup dalam angan-angan..

No comments: