24 April 2008

macam maner neh...

hari ni paper ke 4 final exam aku... paper hidrology... satu haram pun dok study coz tak dop maser.. petang mareng ader paper environment doh so maner ader maser nok study wei... aku redha gitu jer lah... nok wak guaner doh... memang tak dok rezeki aku sem ni... aku just nok habiskan paper untuk final exam... nok dapat markah tinggi... dok pernoh terlintas dalam paler otok aku ni.... bukan tak mboh... tapi memang dok buleh... nok buat macam maner....

malam ni.... my love dah nak balik kampung... maner aci wei... dier habis paper dulu pader aku... tiap2 sem gitu... dok puas hati.. sepatutnyer aku yang habis dulu coz aku dok leh cuti 2 bulan.... tension wei.... lamabt lagi lah bleh jumpe... windu lah ( malu ni )... he3.. kiter jumpe nanti k...

No comments: