12 April 2008

tension

Kalau orang tension… mesti ader bende bodoh yang di buat… tapi aku depan orang aku buat cool jer… tapi kat dalam… jiwe menberontak…. Kalau tension biasernye aku….

1. 1.Susoh nok senyum even dimy (budok depan rumoh) datang buat lawok

2. 2. Maroh macam orang dok betul… tanpe mengire mase dan tempat

3. 3. Pegi makan kat KFC even duit dalam poket hampir hampir kering…. Tinggal habuk hok dok laku jer…

4. 4. Telepon member2 kat kampong sampai kredit nok habis…

5. 5. Termenung tanpe sebab musabab yg betul

6. 6.On laptop lepas tu tengok gambor sendiri…. Walaupun doh beratus kali aku tengok gambor yang samer… bukan hensem pon.

8. 7.Berkurung dalam bilik sorang sorang….

9. 8.Raser nok balik kampong yang teramat sangat

10. 9.Kuat mencarut dan menyumpoh seranoh… contohnyer…. Bur*t.. babi.. anjing… celake.. dll

11. 10.Senang merajuk aka teraser hati… even member2 just kergurau jer…

banyok lagi lah bende dok senonoh aku buat... malas nok ceriter

No comments: