08 May 2008

form 1 to form 5

ni lah sekolah aku dulu... dari tingkatan 1mulia bestari sampai 3 mulia bestari... kire2 kelas paling pandailah tu... padahal aku bengong jugok... aku lah rajer dalam kelas tu... semua kene ikut perintah aku... maklumlah... pengaruh kuat... he3... nipu jer lah... aku ni kan budok baik... he3... tapi kire aku ni terserlahlah kenakalan aku dalam kelas tu... bab2 lawan melawan cikgu ni... memang budok2 lain kasi kat aku jer... coz aku kuat melawan... cikgu suruh ketuk ketampi luor kelas... aku dgn selamber... jalan keluor kelas lepas tu... pegi minum air kat kantin... tunggu sampai cikgu tu keluor... baru aku masuk balik... makan buah salok... biji lempor kat cikgu tengoh mengajor... lepas tu.. dok mengaku.... bagi jawapan kat kawan dalam toilet... lepas tu kantoi... mati2 aku dok mengaku... last2 dapat markah 0... alah.. peduli aper aku.... kalau raser takdop mood... senang2 jer aku balik rumoh... kalau ma tanyer... kater cikgu dok masuk kelas... tu yang balik awal tu.... doh lah gi sekoloh paling lewat... kadang2 pukul 9 lebih baru sampai kat kelas....... ader sportcheck... aku lompat ikut tingkap kelas... lepas tu masuk balik ikut pintu depan dengan muker selamber....itu dulu lah... maser tengoh bodoh lagi...
masuk tingkatan 4... kene pindoh masuk asrama... mrsm k. terengganu... benci betul... seminggu orentasi... macam sial.... tapi belajor sini kureng best... sebab takdop member2 macam dulu... aku raser macam terkurung... duk sini... aku jadi budok baik... semue hok lamer2... aku tinggal terus... dok main lah... lawan2 cikgu ni... poteng2 kelas ni... sebab situasi sekoloh ni berbeza dgn sekoloh lamer yang sentiase huru hara... dengan perangai budok2 yang macam setan... duk sini aku jadi skema skit.... sampailah sekarang... aku jadi mat skema

No comments: