10 May 2008

mat paeiz was spoken

hari ni seharian aku duk merempat kat rumoh doyeh... boring.. dok tahu nok buat aper... duduk rumoh sewa lamer lagi lah boring.... duk bangun tido... bangun tido jer keje nyer... sampai aku pun dok larat doh nok tido... hari berganti hari.... seminggu doh aku duk sini untuk buat kajian kes aku ni... tapi satu haram pun aku dok buat lagi... biler nok start?... umph..... tengok lah dulu... kalau raser rajin... esok lah aku buat.. he3

raser macam rugi maser pun ader time duduk sini... doh dok buat gaper pun.... duk main dengan perasaan bosan dan boring.... gi situ dok kene... duduk sini dok kene.... last2 curi buoh pelam... makan dengan garam... habis criter.... lepas makan raser boring balik....

sebenornyer untuk kajian kes ni aku buat pasal water filter.... tapi aku dok sure nok buat macam maner... nanti lah... 2 3 hari lagi aku pegi jumper supervisor aku lagi... malas weh...... nok balik

No comments: