17 May 2008

my prend wedding

ni antara gambar time perkahwinan kawan aku "khairul & azizah" yang berlansung pada 15 mei 2008 ( akad nikah) dan 16 mei 2008 ( majlis persandingan).... best jer tengok orang kawin... aku??? lambat lagi siot... takut.... malu.... segan... he3.....

sebelum akad nikah... kene dengorlah aper aper yang patut dulu... penting tu.... agar dapat jadi pasangan bahagie dan diberkati ALLAH selalu

mase yang paling ditunggu - tunggu... majlis ijab dan kabul... muker nampok serius giler... takut ker kero oii... rilex ah... ceh cakap senanglah... kene atas batang hidung sendiri baru tahu... Alhamdulillah..... sekali lafaz jer... semua ok.... cayalah kero... sekali jer tu... ader orang tu sampai lime kali... saper? maner bleh criter... rahsie.... woit.... dok baik kater ker orang....
ni kenaper ramai ramai ni...tunggu aku ker?... ni sebelum berarak masuk ke rumah pengantin pompuan..... hok pakai baju pink tu... apasal nampok over jer... isk.. sibuk jer.... macam orang nok ambik gambor dier... sampai dok napok pengantin lelaki kat belakang tu...
ni bunger kecut maner pulok ni? tiap kali ader majlis kawin... dier ni mesti ader... padahal dok penting pun... tak dok fungsi lansung... dok mari pun dok aper... kuang3.... ni ler mak sedare pengantin yang paling melatop tu... kalau dier tak datang... dok lengkaplah majlis ni... ala ala macam dok direstui lah... ceh... benci i.... he3...

ibu-bapa pihak lelaki... amboi mat tahar.... senyum lebih nampok... suker sangatlah tu.... dapat menantu baru...

ni saper lah yang suruh posing macam ni neh?... dok sesuai lansung..... nampok macam pelik jer... ader ker pengantin lelaki duk kepit gitu.... ni semua mok andam tu punyer hal.... hish... kritik tetap kritik.... tapikan... romentik aper... he3...

mule-mule cium tangan dulu.....

lepas tu.. cium dahi pulok.... lepas ni... cium ********lah pulok.... huargh3....bestnyer.... wei gatal napok... biarselah.... jeles ker???


ni camera muroh saper yang menyibuk dalam gambor aku neh... ni yang aku hangin ni.... rosok kualiti gambor aku yang sedia tak dok kualiti neh.... hish... kalu mahal dok aper gok.... he3.... aku raser aku tahu camera saper tu.... tapi malas nok criter...he3....

anda perasan atau tidak.... tapi yang aku nampak.... lelaki berbaju putih tepi pengantin lelaki tu... macam hensem jer... saper tu hah? misteri ni....bertuahlah saper yang dapat memiliki lelaki tu... doh lah hensem, smart,kayer,pandai,, dan banyok lagi lah bende baik yang tidak dapat diungkap dengan kater2...

aper sekalipun... SELAMAT PENGANTIN BARU buat kedua dua mempelam.... eh mempelai... semoga berbahagia sampai ke akhir hayat...

**sori sebab dok dapat balik time majlis sambut menantu nanti... kurenglah satu kemeriahan... he

No comments: