15 June 2008

puah weh

lambatnyer hari ni berlalu.... dari tadi aku duk sini (rumoh doyeh), pukul 6 ptg pun dok lagi... aku bosang yang teramat doh sekarng ni... 2...3... hari ni aku raser macam tension yang sukar untuk diungkap dengan kater... perut tengoh lapor ni.... nok g makan pun raser macam alang kepalang pulok.... baik aku tunggu sampai makan malam terus.... duit pun bukan banyok sekarang ni.. dalam wallet aku ader RM46 je lagi... akan ku usehekan untuk cukupkan duit tu sampai aku balik.. ( tapi dok tahu pon lagi biler ).... nok beli tiket bas lagi.... top up pn papa ku yang bagi.... duit kat bank dah hampir2 kering... balik kampung ni... jalan kaki lah aku.... maner ader duit nok isi minyok krete yang dah makin mahal ni.... tapi akan ku korek duit bank aku yang just ader RM150 jer tu.... akan ku urus duit itu dengan cepuh hemah..... wei nok beli seluor selai pun dok lepas lah wei....

bende doh aku mengarut ni ah... pelik pulok wase.... pikiran dok pernoh tenang 2..3.. hari ni... esok nok gi tengok report yang aku suruh penyelia aku check tu.... aku bleh raser yang banyok yang amat mistake yang telah aku buat.... akan aku usehekan sebaik baiknyer.... tapi segaler bende tetap bergantung pada penyelia aku....

aku tension....................

No comments: