08 June 2008

Titisan Air Liur

ni lah buah tempatan yang paling aku suker... kalau aku dapat makan nii... memang best giler ni..

macam best jer... nak...nak..nak..

buah ni... wow... paling i suke taw... stakat 2 3 bijik tu... memang tak cukup... rekod paling banyak aku makan buah ni... 7 bijik sekali harung.... best siot...

yang ni... he3.. malu nak ceriter sebab kalau datang musim duku... aku akan habiskan banyak duit untuk beli buah ni... sekali beli 5 kilo.... duk makan sambil tengok tv... kejap jer dah habis... esok aku pegi beli lagi... he3... kuat makan aku ni...

Rambutan.... banyak kenangan neh... aku pernah merajuk pasal buah ni... aku pernah jatuh sampai terkehel kaki pun pasal buah ni... tapi yang penting... dier bestzzzz....


ni yang buat aku jadi lapor ni... melelah air liur.. tapi kalau ak makan sekarang... tak dapat ah.... kalau musim pun.. maner ader duit nak beli kat sini... kalau kat kampung lain lah... buat muker tak malu sikit... pegi rumah member2... panjat sendiri... huargh3... lagi best... free of charge....

No comments: