14 July 2008

haluuuuuuu

akhirnyer aku dapat tulis jugok blog aku ni... maklumlah aku ni org miskin... maner ader internet kat rumoh... nok g cc... jauh sekali... tak dok duit.... aku raser kat sebulang doh aku dok buker blog aku ni... nasib baik dok berulat.... maner lah tahu... jadi busuk ker...kene urung d lalat ker....

sem baru masuk minggu ke 2 doh... tapi hari ni baru 1st day aku masuk kuliah... nak tahu kenaper??? aku dok kabo pon orang tahu doh... aku dok puas cuti... so aku buat public holiday aku sendiri.... nok harap uthm bagi cuti.... susoh sangat... aku pon buat lah cuti sendiri.... tamboh pulok time tu ader pesta pantai kat batu buruk.... aper lagi.... kiter gi tengok konsert lah tiap2 malam.... habis duit aku..... isi minyok krete tiap2 hari... pokai aku....

tapi raser macam best pulok start kuliah ni.... maklumlah lamer dok juper saing2.... tapi yang sebenornyer aku malas doh rasernyer nok mari sini.... dok larat doh rasernyer nok habiskan setahun ni.......... tension aku.... tapi ader lah jugok raser bangge/gong dalam hati aku ni... sebab aku dah jadi final year students...... he3....

No comments: