16 July 2008

RooooBuuuuuuu

hari ni aku raser amat letih...menyampah..n marah.... want to know y?? ni semua pasal psm... dah lah aku dapat supervisor yang amat sangat tidak mengebestkan lagi lansung tidak menyedapkan.... aper ker masuk2 jer bilik... terus kene sembur.... aku pegi 3 kali doh... tapi siap dok percayer lagi tu... nasib baik org tue... kalau dok memang kene supoh seranoh doh... dier dok tahu ker yang aku ni pegi bilik dier 2... 3 kali dalam sehari.....

************************
tu satu pasal.... ader lagi neh.... ni pasal tajuk pulok.... orang lain semua supervisor bagi tajuk.... tapi aku...
zizan nin: sayer tak ader tajuk untuk awak.... cari sendiri....
mr. k : oh shit.... fucking bit*h.... (dalam hati jer lah)

***********************
terimer jer lah... last last aku pilih ops.... bukan aku pilih... tapi dier suruh pilih.... aku kene buat concrete pavement yang fleksibel...

**********************
mr. k : kalau nak suruh fleksibel kene letak campuran aper ?
zizan nin : tu awak kene pikir sendiri...
mr. k : pulak dah....(kater hati kecil ku... kalau aku cakap depan dier... confirm dapat penampor on the spot...)

*********************
sedeykan ceriter aku ni...?? kan? kan? kan?


benci betul.....

No comments: