10 August 2008

pocong 4



hish... saper kater zamang lening tak dok hantu + siang hari tak dok hantu... ni paparan exclusive aku bagi... gambar ni jelas lagi terang dan tersuluh membuktikan bahawe hantu itu wujud walaupun pade siang hari...

gambor ni aku snap sendiri... dok main lah pakai edit2 tu... tahyol blake tu... ni real ni.... gambar ni aku snap kat taman melewar... alamat terpakse di rahsiekan... tapi yang penting gambar ni aku ambik pukul 12.53 p.m... ni lah yang menambohkan lagi fakta yang hantu tu ader pader siang hari...

aku cube hubungi tv3 dan radio era... tapi line bz.. dok dapat nok konek (connect).. jangan salah paham dgn perkataan "konek"... plez be seruis... ingat ni cerite main2 ker hah... falsampah hidup aku..."hidup biar serius...dont play2...".. plez lah.. akalu aku serius jgn nok main2... kan aku lepang dgn kaki baru tahu... ump... kat maner ceriter donggeng aku tadi... dok ingat doh eh... biarlah..lain kali biler aku ingat.. aku sambung crite lagi..

tapi kan...macam maner ek muke sebenor hantu tu... mesti buruk giler... eii takut aku nok cerite lebih2 pasal hantu ni... sebab aku ni penakut.. he3...

nasihat kepada semua....kalau tido.. bangun lah lewat2... ni dapat jimat duit... coz tak payah nak makan tengah hari... dan petang... makan malam je......

No comments: