01 August 2008

rase boring nok mapuh.. nok supoh seranoh pun ader.. tapi dok tahu nok sumpah saper... dan bersebabkan aper... tapi dalam hari rase nok maroh jer... panas pelik waser... kalu letok termometer... bleh meletop nih...
nok ceriter pasal bende ek.??...
pasal aku...?? dok payoh lah... dok penting lansung... aku rase aku lah orang hok paling tak dok kepentingan dalam dunie ni.. rase jiwe kosong je... aku dok penting pade sesiape pun...

pasal mase depan.. hump.. jauh ke mase depan... mungkin aku dok akan dapat aper hok aku inginkan... coz aku hanye impikan something yang mmg luor biase ke"interesting"an nyer... aku dok akan cerite pade sesiape pon.. sebab kalu aku bagi tahu.. aku akan di label kan sebagai budok yang dok sedor diri... sebab hanye aku lebih tahu (lagu mila) sape diri aku...

tapi sebenoryer... aku nipu je... he3... sbb aku dok tahu nok tulis bende... hahahaha

No comments: