09 September 2008

kerja..kije..keje..

aku rase kehidupan aku dah kembali normal... aku boleh tido malam skrang ni... dop macam dulu... duk berjage jer sampai pagi... tapi aku dok sure sampai bile keadaan ni bleh bertahan sebab aku ader banyak keje nok dibuat... maklumlah final year lah katekan...

projek sarjana muda (PSM) aku pon ntoh aper2... buat sikit.. main banyok.... takut doh aku ni... tadi aku pegi bilik tesis, takdop pon tajuk hok macam aku buat... maknenyer... aku ni the 1st person lah.... bior betul... aku dok percaye.. ha3...

susohlah kalu gining... org lain semua ader doh tesis lame hok buleh di copy paste... tapi aku kene taip sendiri... kene pikir... lepas tu kalau saloh.. sure lagi kompom kene maroh di orang tuer pendek tu... ni yang buat aku bengang + menyampah....

orang tuer tu pom satu hal... sokmo nok cari saloh org lain... macam lah dier dok pernon buat saloh sepanjang hayat dier...
aku malas nok pikir pasal dier...
naik benci pon ader.... dengor lagu rayer lagi best.. huh

No comments: