04 September 2008

psm

hari ni aku gi jumpe supervisor aku... prof ir azizan... hari ni mood dier ok skit... tp first2 aku ketuk pintu tu pon kene maroh dok... "kenape awak ketuk pintu kuat sangat" aku hanye mendiamkan diri... dalam hati kecil ku berkate.... "isu ketuk pintu pon nok ambik hal... padahal aku ketuk slow jer"... lantak p lah (ayat master)....

tapi lepas tu.. dier ok jer... dok banyok yang dibebelkan... sekadar bertanyer jer... tapi satu je yang aku bengang tahap dewa kat org tuer ni... tiap kali aku bukok mulut nok meluahkan isi hati aku ni.. mesti dier yang potong dulu... tension aku... so bende2 yang aku nok tanye tu akan terbantut disitu sajer... plzzz lah prof... bagi lah sye berkate kate pulok....

tapi Alhamdulillah... tiade menampakkan unsur2 maroh sepanjang aku jumpe dier hari ni... esok kene jumpe lagi sebab nok ambik buku log... untung nasib aku esok tiade sape yang tahu.... harap2 baik lah ader nyer...

No comments: