09 October 2008

dah berlalu

hari ni dah masuk raye yang ke 9...
tp mood rase dah habis..
yang ader cume rase nok makan kuih raye je...
nyesal aku dok bowok kuih raye banyok2...
tu lah... sape suruh malas bawok...
maser ni baru lah mengidam dok makan kuih raye...
sape yang kempunan...
akuuuuu jugok......

cerite pasal rase...
tahun ni raye aku paling special
sebab.........

BAJU RAYE AKU DOK SIAP....
bahlol punye tukang jahit...
tempoh awal... duit pun dah bayor..
last2... baju dok siap...
kachiwa betul aku tahun ni...
dok pernoh2 berlaku lagi.....
dugaan kot...
so berayelah aku dengan baju lame...
baju yang aku pakai tu..
yang aku buat raye tahun 2004...
nasib baik ok lagi... hampagas btul...

argh... lupekan tu semua...
eii.... mat paeiz weh.... yang mung cerite pasal raye ni bakpe...
mung tu kene sambung masuk kuliah pulok...
3 minggu je lagi nok final...
lempang laju3 baru tahu...
??????????
ok bos.... !!!!!!
sape yang taip blog ni...???
aku dah blur.....

No comments: