08 October 2008

jejak kasihan


ni lah saing lame aku... duan pendek... budin.. dgn mat lang... lamer doh aku saing dengan budok2 ni... sejok sekoloh darjoh satu lagi tu... tapi lame lah jgk lost contact... dalam 5 atau 6 tahun... last2.. aku jupe budin dalam friendster... so terjalin lah semule persahabatan kami...

nok cerite pasal zaman dulu2... banyok lah sangat... nakal dok habis2... dati zaman main bola... belari dok tentu pasal... sampai lah zaman kegelapan kat smk tun telanai... ha3... gembirenye aku dapat jumpe saing2 lamer....

kalau doh jumpe... mmg sembang panjang giler... cerite pengalaman masing2... banyok lah jugok... sepanjang beberape tahun dok jumpe ni... tp sebenoryer.. kami ni bukan tinggal jauh sangat pon... tapi tu lah... sejok aku tukor sekolah tahun 2001... ni lah baru jumpe molek... tu lah org kater.... kalau berkawan biar sampai bawak ke mati....

No comments: