12 October 2008

STILL RAYE

hari ni aku kuor kejap gi parit raje..
pegi cari makan le...
perut lapor ni...
kuor je dari gate melewar...
aku tengok ramai budok2...
pakai baju cantik2... jalan2..
ooo raye lagi hari ni...
kalau kat tempat aku...
lepas raye ke 4 atau 5...
semua dah tak beraye...
semua akan jadi seperti sediakala...
tp kat johor ni aku nampak lain
memang betul2 raye
puase 30 hari.. so raye 30 hari lah
hari minggu mesti ader open house..
...
mari2... minggu depan aku nok buat open house...
share dgn mat yie...
rmh no8 dan 9... jalan melewar 4.
makanan dan air serta sebagainya..TIDAK disediakan...
sila bawak sendiri .... ahaks....
tp mood raye kat sini dok same dgn kat kampung
even kat kg aku raye just seminggu
tp suasane tu yang lain... best woo...
pusing2...ronda2... perabis duit minyak krete...
ahaks... kalau habis... mintak je lah duit raye dgn sape2...
dah dapat isi lah minyak lagi...
dah... dah... cukup...
jangan cerita pasal rayer lagi...
lempang laju2 baru tahu...

No comments: