05 November 2008

my prend....

ni gambor sape pulok ni..???? hish....
kalu nok tahu sangat... ni lah kawan baik aku time sekolah rendoh dulu sampailah sekarang ning... aku berkawan dengan dier sejok darjoh 1.... umur 7 tahun... sekarang aku doh 22 tahun.... maknenyer 15 tahun doh aku kawan dengan dier...

name kawan aku ni... mohd riduan b abdullah... time sekoloh dulu aku panggil dier zuan pendek.. sebab time tu dier dok berape tinggi... tp sekarang doh tinggi... makan tu kottt... ape tu... oloh dok ingat lah pulok time aku nok tulis ni... yang iklan dalam tv tu... dok ingat aku eh




banyok kenangan pahit manis aku dengan dier ni... terutame time sekoloh rendoh dulu kat sk tasek.... main bole same2.... main lari2 same2.... tapi kalau hari sukan dok same... mesti jadi musuh aku.. sbb aku rumah biru... dier rumoh hijau kalau dok silap aku lah....kene dende of coz lah bersame jugok... maklumlah duduk satu kelas.... petang2... gi jalan2 dengan basikal.. dulu dok pandai bawak motor lagi... kayuh basikal je lah... pegi mandi parit... kat bukit langsat... ahaks.....

tapi aku lost contact dengan dier dalam beberape tahun lepas.. sebab aku tukar sekolah... raye tahun ni baru jumpe balik ( ade dlm post aku yg lepas ).... time aku teringat zaman2 dulu... tersenyum sendiri lah jugok... teringat zaman kenakalan budok2 dok cukup umur... hahaha.. kelakor pon ader... malu pom ader....



2..3.. hari lepas aku masej dier... siap kutuk2 lagi tu... ahaks... maklumlah dah dapat keje kerajaan sekarang... aku just gurau2 je... aku cakap budak2 kampung dier tu bile senang lupe daratan... dok ingat kawan2.... lps tu dier reply...."aku lebih sayang kawan aku daripada awek aku".... akan ku tuntut kate2 mung tu.... kalau satu hari nanti aku mintak tolong.... mung dok tolong... siap lah mung... ahaks...

No comments: