20 January 2009

ngarut

huargh......... kehidupan yang making dok tentu hale... aroh tujuang...
gini je setiap hari... pikir...pikir...dan pikir lagi.... tapi seharang keje dok jadi....... pagi ni kene marah dengan supervisor aku lagi.... dok tahan wase.... org tuer tu maroh je tiap kali aku gi jupe.... ader je bende hok dok kene.... tapi nok wak guane.... markah 80% dgn ye.... wak dok reti gitu ah.... kalu wak lawan2... silap hari bulan fail PSM aku....

pasal praktikel pom satu hal.... hok tu kate lain... hok ning kate lain... pihok U kate gitu....pihok company kate gini..... fenin....fenin.... susoh weh jadi student hok dok wape pandai nok manage diri sendiri ni......

susoh sangat jadi gigolo doh lah... bayor je muroh2... aku tak dop hal...

pompuan tuer: u layan i bleh???
aku: brape mau bayar?
pompuan tuer: muroh2 doh lah....
aku: layang ke mung... nok muroh... doh lah "tut" atas bawah kecut berut doh... ader hati nok mitok muroh... doh lah hudoh... hilang slere "makang" aku....
pompuan tuer: bengong...
aku: mung ah bengong... dok sedor diri.. bla..bla..bla..
(letih doh)

bye...

No comments: