06 January 2009

nok wak nape

bende lah ahok aku nok buat ni.. bohsang sungguh aku rase... boring yang paling amat... dok tahu lah nok wak natang gape...kan aku g buat bende dok senonoh baru tahu.... perkare dok senonoh?... ape tu... entoh... dok tahu....

tiap kali dok sini... mmg aku rase boring... even ader saing2... aku bukan boring dgn saing2... tp aku boring dgn persekitaran aku.... aku duk sini ... aku rase mcm terbatas je bende hok aku nok buat... aktiviti aku... aku ni kan manusie hok pelik skit... sbb tu lah macam ning....

aku dok suke ddk tempat orang.... aku dok suke byk keje... aku dok suke kene pakse...aku dok suke ikut peraturan... aku dok suke.... bende2 hok aku dok suke lah...

hok aku suke...SUKE HATI AKU LAH..... ape hok aku nok....



kemerapuan merabangan aku semakin membuak...buak ni... ohh tidak...

i love se*s.... make me feel good...............

bile nok hbs belajor ni...
harap2 sem terakhir ni... banyok membawe tuoh dalam hidup aku.... bale bencane... pegi main jauh2... nyah kau dari hidup aku... aku x mboh mung dalam hidup aku.......

No comments: