02 March 2009

kenape....

aku menjelme menjadi seorang yang sensetif hari ni... ader lah sebab nyer... aku malas nak cerite... biar org bercerite pasal aku hok bukan2... tp aku terime je... aku dok kisoh... selagi aku tahu cerite sebenor disebalik ape yang diperkatekan...

malas nok pikir... nok sakit hati... jauh sekali nok baloh dgn org... biarlah... ma aku selalu kate "Tuhan bukan ader 2 atau 3"... maknenyer.. suatu hari nanti kebenaran pasti terongkar juge... kenape aku begitu beremosi hari ni...??? aku pom x tahu...

hari ni aku:-
++kurang bercakap (even dgn roomate aku)++
++banyok termenung++
++dok buat ape2 keje++
++rase mcm nok maroh memanjang++
++serabuk pale++
++rase nok balik teramat sangat++
++jiwe kacau++



nok kate period, dok pulok... dok aper lah.. esok2 ok lah tu.. biase lah macam cuace jugok... ader panas.. ader mendung.. ader hujan.. ader ribut.... tp semua tu dok berpanjangan.... hanyer sementare...

No comments: