15 March 2009

mood tension menjelme

pejam, pelik, tido, bangun, main, temenung, tup2 dah tinggal 5 minggu lagi nok final exam... huargh... ni yang buat aku dok senang duduk ning... kalau final exam saje ok lagi... ni banyok lagi keje lain
1. projek pengurusan kewangan
2. projek pengurusan pembinaan
3. report en kumaresan
4. report + presentation psm
5. projek en syed burhanuddin
6. test 2 utk semua subjek...
7. asignment kecik2

banyok tu... kalu pikir2 mutoh buleh...
makin nok habis blajor, makin doh habis2 keje... (buleh buat pepatoh baru ni... register kat DBP lepas ni)....

ni membuatkan aku nok gune perkataan kalau ni... contohnye
1. kalaulah aku pandai.................
2. kalaulah aku kaye..................
3. kalaulah....(macam-macamlah)
tp org kate, kalau banyok sangat gune perkataan kalau ni... memang dok jd keje... semua nok angan2 je lebih.. keje nye tak dok... hasilnye... hampeh...

kau lah wanitaku, aku lelaki mu
tibe2 je kuor lirik lagu saleem ni... alahai..

tukor topik.... kembali keasalmu (ayat dlm cerite hantu melayu)
ape2 pom. aku sentiase mengharapkan yang terbaik... dari aku kepada aku untuk aku... tp tu semua kurniaan Allh, bukan kurnia insuran tu... perabih pitih je tu...
ape2 je lah...

No comments: