31 March 2009

no name




napok gaye... ramai plk org dah jadi blogger skrang ning... semua dah ader blog masing2... macam aku jgk... tp blog aku ni boleh dikira lame lah jgk... rasenye bulan 4 ni dah genap 2 tahun aku berblog.....

x ader ape yg menarik pom dalam blog aku... sekadar aku suke2... menceritekan kisoh hidup or perjalanan hidup aku yang serbe kekurangan... tunggang terbalik... nok buat macam maner aku bukan insan yang sempurna.....

bulan april... maknenye bulah 4... hurm... lagi sebulan lebey..... SELAMAT TINGGAL UTHM..... suker ader... sedey pom ader.....kenape?... banyok lah sebab... nanti lastday aku kat UTHM ni, aku bagi taw lah kenaper....

bohsang lah plk... bangun awal sgt... kelas pkl 4 petang ni.... semalam tido very the awal... ha3... k lah nok sambung tido... tu pon kalau bleh tido....

No comments: