06 May 2009

kenangan 2 tahun

time nok balik ni... teringat pulok ke adik2 aku... bakal2 cikgu tu..... sepanjang 2 tahun ni.. mmg aku jarang berjauhan dengan budok2 ni... mereke lah jadi mangse utk aku lepas kan maroh... nok kongsi suke duke.... entohlah... aku rase lebih rapat dengan budok2 ni berbanding kawan2 satu batch dengan aku.... aku pom lebih banyok habiskan mase dengan budok2 ni berbanding dgn budok rumoh aku sendiri... ha3..


yang paling rapat dengan aku of coz lah hapiz master tu... tu lah tempat aku luahkan perasaan time aku sedih, time tension, time kusut... walaupun aku tahu dier boring mendengar luahan rintihan hati aku ni... tp dier tetap setia mendengor... nok ambik hati je kot...

lepas ni aku x bleh lah dengar hg bersin lagi... hg kan selalu bersin + selsema... dengan kaen pelikat putih hg tu.. ha3.. kadang2 tuala kecik... sori sbb selalu gelak tuala mickey mouse hg yang cute tu.... even colour dah jadi laen... gambar mickey tu tetap jelas kelihatan... ha3...

ni time lepak2 kat dataran batu pahat... dlm pukul 1 lebih... ha2... buat mcm tempat sendiri


yg laen pom same jgk... halim, jalil, jie, sapiq, gemuk, ajol, dimy, syuk, joe.... lepas ni dok leh doh nok maen futsal same2... korang semua dah x boleh tengok aku tendang kaki sendiri... dah x boleh tengok aku rembat bola entoh ape2... dah x boleh gelakkan aku sebab aku kaki bangku...

nanti korang dah x boleh lawan aku maen bowling lagi... kalau lawan pon mesti aku yang akan menang.. sebab aku kan terror maen bowling... kalau futsal boleh lah korang gelak kat aku... tp kalau bowling sori lah ye... aku rase aku sangat hebat... ha3....





terima kasih kat alemp sbb bawak aku pegi kat kolam air panas ni... gemuk dgn master pom same... sbb sudi pakse aku ikut mung even aku ader paper keesokkan harinye



ape lagi ek? banyok nok cerite sebenornyer... tp dok tercerite.. sbb terlalu banyok yg aku nok cerite... sampai esok pom x habis....



untuk adik2 semua...
terime kasih sebab sudi layan kerenoh aku selame 2 tahun ni..
terime kasih sbb buat hidup aku ceria even hanya untuk sekejap
banyok kenangan hok aku dapat bile same2 dengan mung sumua...
mintok maaf atas semua saloh silap selame kenal 2 tahun ni....
halalkan makan minum sepanjang bersame 2 tahun ni...
terime kasih atas semuanye.....
aku sayang mung semua....

1 comment:

InsanBiasa said...

sedih ke bang nk berpisah ngn kami..haha..jgn la sedihhhhhhh..haha..kami tetap di sini..datang2 la kt BP nie..sorie weii..aku penah kalahkan mg dua ke tiga kali..haha..p ramai2 kt cnie kite dua paling hebat..hihi..doh2..p r mg balik 2..gudluck r tok LI mg.t bawak aku naik honda civic mg 2..haha..