25 June 2009

bengong







hari ni gua sgt2 panas... bukan setakat panas cuace je... hati pom panas yg sgt membare.... argh... dok tahu mcm mane aku nok menggamborkan kemarohan aku ni... tuhan saje yang tahu...

ceritenyer begini....
1. aku dapat arohan dari bos... suruh ambik gambor rumoh kos rendoh sbb rumoh tu dok dapat CF lagi... so x bleh renovate... just bleh tamboh porch je...
2. tengoh mabik gambor... gua dengan 2 orang abang gua kene serang di penduduk situ... kami ni dok tahu bende2 pom... teruk kami kene semburan.... mmg hati dah panas.... masing2 tangan dah ketar2... nasib baek kg org... hu3...

aku x bleh terima sbb abang kesayangan aku kene maroh dengan teruk... kesian dier... aku pom kene jgk.. tp skit je... sbb abang aku kabo ke penduduk:--

"jgn maroh ke dier, dier dok tahu nape2..."

lps tu baru lah aku dok kene..

oh abang ku... kau sungguh baek hati... hu3.. tersentuh betul... kuang3.. menyampah betul aku.. hu3...

1 comment:

Anonymous said...

Jangan panas2 sangat. Don't worry, be happy. Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.