13 June 2009

zaman dulu2

sedang gua merenung mase depan... sambil membelek belek gambor lame aku hok takdop tamadun tu... terpikirlah jgk nok mengepost gambor2 lame aku... hu3.. sila jgn kutuk.. aku lempang kang... dok pom aku debok atas belakang... hu3...

time form 2 dok silap aku... hu3.. baru belajor nok jadi ganah... padahal dok ganah pom... lagok tu penting... hu3

ni time form 3... dekat kelas hok buruk tu... siap ader tiang besi tengoh2 kelas...

ni mase form 3 gok wase.... dressing zaman budok2... sluor pendek + sandal muroh.... ( budok zikir ni nok kene lempang... banyok komen dekpom... hu3... abang zikir jgn maroh neh.. gurau je...hu3)

ni dengan junior aku... hu3.. aku pom dok ingat name naper... tp aku sokmo rembat slipar budok nim... hu3... mapuh ye ah nok maroh pom.. senior always right... kalu lawan.. kite buboh slalu.. hu3... ganah ah tu kononyer...

sek2 5 Ibnu Khaldun 2003.. peyuh, zuhdi, zarol, kidin, sero rongok, kudin, aku, aniq, paih nobita... tp aku wase... aku hok hensem skali... ha3... ikut aku ah nok perasan pom... mmg tu hakikat sebenor... hu.. jgn nok jeles dgn aku.... hasad dengki tu sifat setan... so sape hok dengki dgn aku tu.. dier tu setan... ha3..

ni jiran aku.. duk tepi bilik aku... hu3... mase time baru kenal dulu, aku baloh dgn ye sbb aku panggil ye michel (name berok dalam majalah ujang).... ha3

tapi lame2 jadi kamceng aku lah pullok, ha3.. tu lah dunie... dok kenal make dok cinte... tp aku dok bercinte pom dgn mamat ni... hu3.. jgn saloh paham ok...

team volleyball... yang kaloh... aku pakai jersey no 12... hu3... tp time ni dok pakai jersey lagi... aku yang berdiri kat belakang tu....

ahli2 dorm talhah... malas dok tulis name sorang2... ramai sangat... tp aku ingat lagi name sekor2... sek2 no future club... hu3

ni time penamat MRSMKT sesi 2002/03... hu3... suke hati sbb ma dgn pa mari tengok aku dapat sijil graduasi... bangge wase... padahal bukan ader makne pom... spm pom x lagi time tu..

aku time matrik.... sangat gemuk...

ni time boring... duk pusing2 kat asrama dengan mat enol... hu3... sambil membeli air tin dekat vending mechine...( betul ke aku ejer gitu... lantok gi lah)....

sekian saje utk kali nim....

3 comments:

nAdiEyaH said...

dowh..bakpe mun keping per papan lapis..huh2..? dasyat ngoh....

mimie kusya said...

hahahha.. lawok sungguh mu ni.. doh jadi supo aku doh eh mu zaman dulu.. hahaha..

mat_paeiz said...

ha3.. tu lah aku kabo slame nim dok caye... lening je gemuk mcm tong derang