14 July 2009

FEAR FACTOR


musim durian mcm nok habis doh jer... tp aku dok puah lagi makan durian ni... hu3.. kalau habis..kene lah aku tunggu setahun lagi... lame touw...

aku ni mmg kuat makan durian.. pantang nampok depan mate, mesti aku rembat.. tp kalau makan kat rmh org, ssh ah skit.. aku malu sbb aku tak pandai makan sikit2.. aku makan banyak, so nanti aper pulok orang kater... ha3...

ader lah dalam 2 kali aku makan kat taman rekreasi kat waterfront KT tu... dengan member2 sepejabat.. hu3.. best.. aku je makan paling banyok... lepas tu ader 1 makan kat pantai batu buruk dengan member lamer aku..

gambor kat atas tu time aku makan sorang2... dalam 4 atau 5 bijik semuanyer (saiz sederhane je lah)... ader lagi sebenornyer... rase mcm nak makanlagi, tp perut dah nak muntah...tp yang paling best aku dapat durian free... dalam 2 biji sehari.... tu semua aku ambik rumah abang angkat aku... hu3... dier x makan pon.. aku je lebih2... buat mcm harte sendiri.... tp yang menyedihkan aku... durian kat rumah dier dah habis... hu3.... dah x boleh makan durian free... hu3... kene beli lah pulok... tp duit tak dop ni... hu3...

sekian, terime kasih...

2 comments:

zzxxcc said...

oit.sent la kat sini skit buah durian.sangap neee

mat_paeiz said...

orang kl mane bleh makan durian