18 July 2009

malam minggu

malam minggu baru ning aku turun bandor k.t... mcm lah jauh.. padahal tiap2 hari aku berulang dari tempat praktikel ke rmh aku.... 15 minit je.. ha3... tp kalau balik praktikel jalan jem.. dalam 30 ke 45 minit gok baru sapa... ha3...

lame dok lepak shah bandor... biase lepak pantai batu buruk... mlm tu ader sek myvit ajok gi lepak dengan sek2 myvit dungun... aku malu ngak nok gi.. dok wape kenal org... tp gi jugok sekadar tunjuk muke... ramai gok hok mari...

lepas duk dkt sek2 myvit.. aku duk tengok sek2 krete pasang audio krete... kuat kite... 4 biji krete.. yang satu tu, doh lah krete kancil, standard nok mapuh... mcm krete orang tuer, tp bile ye buke bonet, terkejut beruk aku tengok, dier punyer audio system mmg dasyat.... pasang je, terus senyap krete lain... ha3... mcm disko jadinyer... dengan budok2 suffle join sekali.. kalu ader minum2 lagi best.. ha3...

layanz jugok duk situ,... last2 polis lalu, siap berhenti lagi.. senyap sunyi lah sekejap... lepas polis lari, sambung pulok... biase lah tu.. ha3...

ku undur diri dulu... bye2

No comments: