25 July 2009

nok wak guane

dalam 2, 3 hari ni... saing aku banyok kali call... tp aku dop akat... malas wase nok layan... sbb biasenya dier akan tanyer bende hok same je 2 3 kali... sape dok panas,... last2 aku angkat lah jgk call dier tu..

aku : hoh, nape?
dier : aku ader keje skit dgn mung, mung kenal dop polis
beloh rantau panjang
aku :woh, agok2 ah... mung ingat aku sek polis..
doh lah rantau panjang... kalu bo bkt payong ni bleh
lagi aku ejas... bakpe? mung nok wak naper?
dier : krete aku kene curi baru ning...
tp lening ader balai polis dinung
aku : yer dok mung?... krete mane? neo ker?
dier : bukan... BMW aku....
aku : doh guane sapa bleh kene curi..
bengong natang ning
dier : aku tinggal kunci dalam krete... enjin pon hidup time tu...
aku turun gi ambik gambor kjp
aku : bodo wak keje tu... tahu doh nok breti... kunci ah krete tu dulu..
kalu aku kate mung bodo mung maroh...
aku dok pandai cakap molek2... sbb mung mmg wak keje bodo...
dier : yer doh tu.. tp nok wak gane... doh lah hilang,
terbabas plk... org curi tu buat..
aku : ikut suker mung lah.. mung kan kaye... bla...bla...
(bleber panjang lebor)

sekian... terime kasih

No comments: