10 August 2009

konvokesyen

sembilan haribulan lapan dua ribu sembilan.... hari yang boleh dikatekan sebagai bersejarohlah jugok dalam hidup aku... sebab hari tu aku dah grad...... gembire dalam hati, Allah saje yang tahu... sekian lame mengadap buku.... buat itu, buat ini, akhirnyer ianya berakhir jugak..

dop tahu lah nok cerite naper... tp ni ader lah sikit gambor time konvo hari tu.... dan terima kasih byk kat cameraman aku... en abdul halim b hassan.... jase mung sentiase aku kenang... hu3

Dengan Pa dan Ma

Abang Long, Abang Ngah, Pa, Ikhwan Hazim, Seri Marliana, Kak Long, Ma

sorang-sorang


uthm.edu.my

Mat Bunger

Dengan Hapiz... dan tidak ketinggalan... Hapis ( baju putih kat belakang tu)

I Believe I Cannot Fly

tu je lah..... boleh lah daripada x ader..... kepada semua kawan2 seperjuangan.... tahniah dan selamat berjaya dalam kerjaya masing2

**Tambahan... >> Terime kasih juga diucapkan kepada adik tersayang MOHD HAFIZ BIN MAT SAAD (## tulisan besar sebagai upah merajuk.. hu3)... kerana turut menyumbangkan tenage dalam sesi fotografi ni.... Jase adik2 semua akan aku kenang.... dan kenang daku dalam doamu...

4 comments:

akupunya said...

npa nma alim je da dlm senarai cameraman ang..
ak pn da amek gmba gak tau..
huhuhu..
nk majok la cmni...

mat_paeiz said...

dah letak dah...

shinawawa eyenie said...

thniah...
besar gak bnga...
bunga sy punya lg besar..hehe..
skrg dh keje dkt mn?
follwer ler my bloh

mat_paeiz said...

hu3.. dop keje lagi.. skrg training kat trg... tp same mcm keje jgk....