06 August 2009

SUKE SUKI

hari tu aku dengan budok2 ni gi pusing2 kat bp mall.... lame dok gi bp mall, bleh jugok lepaskan gian... tp hok paling penting... kene gi maen bowling... sbb aku mmg kempunan giler nok main bowling....

lepas maen bowling, pegi tengok wayang plk... sementara tunggu wayang pkl 11.20 mlm, semua duk bergambar dulu...


ni saje nok lompat2... bagi kurus sikit.... hu3

dengan satu2 nyer adik aku... yang dah tak ader pengganti... baek sangat... tp amat nakal

saje nok berlagok skit... hu3

dengan adik2 semua... 2 tahun duk membuli aku, kesian kat aku... mentang aku dah tuer, semua nak tunjuk dajal... x pe.. nanti aku dah kaye siaplah korang... hu3

mungkin semua kenangan akan aku simpan sebagai memori dalam hidup aku yang tak seberape indah nim.... last time kot dapat jumpe dengan budak2 ni semua..... ucapan aku untuk semua......

SEMOGA BERJAYA GRAD MACAM ABANG MUNG NI TAHUN 2011 NANTI

No comments: