09 November 2009

luahan RASA

hu..hu..hu..
agak2 boring hari ni... bos x dop.. pegi site nok check STP dengan org IWK... aku malas nok join... dok best kalau pegi dengan bos.. sbb mesti aku akan jadi kuli batok.. ala-ala balachi.. baek aku duduk opis je.. layan facebook... serta lain2 yang berkaitan..

kejap lagi nok analisis proposal lagi.. malas wase.. sebab kene selok2 banyok muke surat.. aku ni suker kire mengire... tp nak buat mcm maner, keje kat sini jarang jumpe bende tu... banyok buat urusan dengan kontraktor yang ala-ala PENIPU BESOR... keje dop buat, payment nok cepat... report aku mintok dop sapa-sapa... gua dah naek hangin ni...

ape2 pon.. aku rase hari nim aku akan buat keje dengan rilex.. sbb bos x dop, sbb GM aku suke tengok aku buat keje.. aku rase dop selesa kalau org duk perhati aper yang aku buat... kalau aku x paham, aku tanyer lah nanti... hu3...

No comments: