16 November 2009

sila JAWAB!!!

malas ke aku nim???
aku rase akulah makhluk paling rajin ( dengan riak dan bangga)... maner ader aku pernah ponteng kerje... stakat sembang sepanjang hari tanpe melakukan sebarang kerja ader lah... aku kan suker sgt bersembang,,, kire aku ni x ade lah malas sgt...

kalau boring2.. aku call je sape2 gune opis punyer telefon... bergayut lame2... x payah bayar.... "uiks.. maner ader aku buat mcm tu.... sape yang pandai2 menuduh ni... lempang baru tahu"

teruskan bercerita..........

aku ni bukanlah malas sgt... tp disebabkan oleh sesuatu yg boleh dikategorikan sebagai "men-sakit-kan" hati aku yang suci murni lagi mulus ni... aku menjadi benggang... x ade mood untuk buat ape yang dipertanggungjawapkan kepade aku....

lame weh dok mencarut... petang2 gini kalau buleh mencarut + men-sumpoh-seranoh org kan best... hu3...

pukul 5 sudaa... balik dulu... bubuay

No comments: