28 March 2010

semalam (27 Mac 2010)... aku ikut konvoi ke Kg Cheting, Hulu Terengganu... Kebetulan abang ipor aku ajok, so aku join je lah, even aku dop kenal sape2 pom.... ha3...

sampai kat dekat tempat berkumpul tu, aku dah mule rase segan silu... hu3.. rase mcm nak patah balik rumah semule.... tp aku buat2 x malu jgk sbb ni 1st time konvoi mcm ni...

byk jgk kelab yg involve, antarenye:

1. Terengganu Myvi Owner's Club
2. Pro VT Club (kelab Viva)
3. Gen2 Club
4. Terengganu Scooter Club
5. Kelab Vespa
6. Drift Club (Dop tahu name kelab tu)
7.Kelab Motor Terengganu
8. Ader lagi kot, dop ingat doss

yang aku tahu konvoi je, aku dop tahu lah aper bende aktiviti yang ader.... sampai sane,aku tengok banner, Program Khidmad Masyarakat....... hambik kau... mule2 dengar ucapan dlu skit dari pengerusi Persatuan Permotoran Terengganu... lepas tu gotong royong... aku malas nak ikut, aku pegi rembat makanan dulu... hu3...

lepas solat zuhur, ader aktiviti memancing plk... tp ni terbuke, sape nak balik boleh balik... dan aku memilih untuk balik.... hu3...

aktiviti tu jadi kurang best pade aku sebab
1. Tak ader member... kenal 2..3 orang je
2. Aku sakit mate... sial betul... buat malu je...

tp ok lah.... best jgk...

myvi kuning tu Abang Ipor aku punyer

yg warne hitam tu... gua punya... hu3

No comments: