03 July 2010

Ronggeng Rokiah part 1

hellop... hu3... 1st sekali... aku nok ckp pasal world cup...>>>> pade aku world cup dah hbs pasal 3 team kegemaran aku dah balik kg.... Brazil... Argentina.... England.... hu3.... mungkin Jerman akan menang... tunggu dan lihat...

hari minggu just ddk terperap je kat rmh... nok buat guane, kelas start 12 hb.. tp daftar 30 hb. jun.. terpakse lah tunggu 1 mggu before lecture start... pikir2 semule, kenape lah aku sambung belajor... padahal aku dah dapat keje sebelum ni.... hu3... dah 3 keje aku dapat
1. as Design Engineer.
2. as Project Engineer.
3. as Site Agent ( paling koman... ha3)
Last2, aku pilih jadi student balik... ha3...

budok2 kg aku cakap, aku ni memilih keje... ye ke... mungkin kot... tp aku x gembire dgn keje aku... so aku brenti lah... nok tunggu ape lagi.... pade aku, keje kene enjoy... kite kene rase gembire dan ikhlas dgn ape yg kite buat....(cakap pandai ah... cube buat tgk...)....




tp jd student smule ni best ke??????????????????

No comments: