11 July 2010

Ronggeng Rokiah part 4


hari ni doh 11hb. julai.... esok 12hb. julai... my besday.. mesti x dop sape2 nok wish ke aku, sbb aku pon x suke nak wish besday orang ning... cakap pasal 12hb. julai, make akan bermulelah kuliah aku sebagai seorang student master, padahal aku betul2 dop tahu same ade boleh ke aku buat semua assignment yang bakal menjelme... sbb semua org cakap kos yg aku ambik ni mmg byk giler assignment kene buat,.


5 tahun dulu, aku jadi student degree, tu pun doh rase terbeban.. ni ambik master lagi.. dulu bukan maen aku cakap "aku malas nok sambung belajor, dan aku mungkin dop akan jijok kaki aku ke bumi UTHM ni lagi after aku konvo"... hambik kau, sekali aku sambung belajor lagi, dan tempat tu adelah UTHM lagi...

tapi mungkin kali ni aku lebih matang, matang dlm byk hal, aku akan cube buat yang terbaek.. kate orang mane ader belajor bende senang... kalau senang, semua orang layok lah masuk U.. harap cite2 aku untuk mendapat keje yg lebih baek akan tercapai... Amin..

No comments: