28 August 2010

cerite tipu 2

semalam.. tgh best melayan pesbuk... tgk2 ader org calling... "Parit Bakar_Abah"... angkat lah... rupe2nye mak angkat call... saje nak tanye kabor katenye... aku pon ade jgk mesej sebelum ni.. bukan ape, aku ni mmg seorang yg ssh nok lupe jase org... org dah bagi makan, tempat tido selese kat kite, kite mestilah appreciate ape yg org buat kat kite... even bende tu just 3 hari je... hu3.. jase tatap jase, budi sentiasa jadi budi.. dop kire lah besor ke kecik...

aku x de bende pon nak cakap sebenornye, cume mak ajak buke pose, tp aku cakap x boleh.. sbb bz memanjang, mggu depan nok balik kg doss.. hu3.. tp aku cakap aku nok pegi time raye ni.. mak cakap aku sorang je yg still contact dgn mak abah... yang laen senyap je... hu3... aku ingat aku yang paling x contact... rupenye aku je yg contact... ha3..

neway... terime kasih kat mak & abah sebab ajak pagi buke puase... walaupun aku x dapat pegi sane.. hu3

No comments: