31 August 2010

cerite tipu 3

tergolek2 atas toto.. dari tadi sampai sekarang.... dop bleh nok tido.. mungkin aku terlalu rase nok balik kot... sampai nok tido pon x bleh... hu3... hanye tuhan yang tahu betape aku nok balik buat mase sekarang ni.... nok kate rindu... dop lah ridu sgt.. tp aku nok balik...

puas doss duk golek2... bangun lah.. duk melayan internet even i dont know wat button should i click coz nothing yang bleh aku buat... last2 as usual lah... mengarut dlam Facebook.... menexplore org punye page.... lalala

malas lagi nop mandi... kelas 8.30.. ni baru 7.27... malas nok gi awal2... sbb aku dop berape suke kelas ni... bukan sbb lecturer x best.. tp rase mcm berat sokmo kalu nok masuk kelas.. "Tapi kau… engkau sahabatku Sahabat karibku yang selalu denganku Menemaniku salahkahku bila Menyayangimu jujur aku malu".. bakpe tibe2 kuor gini.....

aku ni spesies yg sangat sayangkan sebuat persahabatan.... dari dulu sampai sekarang... kadang2 aku duk pikir, aku je yg excited sgt nok jumpe kawan2 lame... rindu kat kenangan2 dulu... dan sekarang hadir plk sorang lagi sahabat baek... tp kadang2 rase mcm ia seakan mengundang rase sedih suatu hari nanti kerane "bertemu dan berpisah adat manusia biasa... hilang di mata...bla..bla"...... **out of topic**

**wake up plzz... kembali ke pangkal jalan**

malas nok gi kelas... sekian...

No comments: